Wednesday, May 13, 2009

ECA Kelab Silat SOAS


Sory eh batah nda beupdate blog KSV ah. Hahaha. Bukan pulang apa. firstly, pasal tani semua sibuk pasal exam *aku abis dah* and secondly, pasal arah aku nda banyak bahan - bahan kan ku share jua wah. hahaha. Dulu banyak plg gambar - gambar arah aku but since aku format laptop ku dalam 2 bulan yang lapas, so nda banyak lagi lah tinggal nya gambar - gambar arah aku. Ani i just want to share lah gambar - gambar student aka pesilat kecil tani from Maktab SOAS yang join kelab silat under program ECA durang. Btw, latihan selalunya dijalankan pada hari selasa di menglait, so kalau ada sapa - sapa yang free, sila lah dengani brother Khai and Hima Hazman melatih durang coz aku dalam sebulan ni nda ku belaku turun since aku kana antar ke sekolah for 'teaching assistant'. Untuk ahli - ahli KSV lelaki pulang saja ni coz semua yang kan diajar ani pun student lelaki jua saja. Hehe.

posted by E_One

0 comments:

Post a Comment

Pages

 
Powered by Blogger