Thursday, May 21, 2009

Notis...

Disini aku (Setiausaha 1 KSV aka E_One) ingin menerangkan lah serba sedikit tentang blog KSV ani pasal tadi ada Pengerusi KSV bepadah arah aku tentang certain isu yang mungkin boleh menimbulkan salah paham dikalangan pelawat – pelawat blog ani. Firstly, I just want to highlight sebenarnya tujuan blog ani dibuat is just untuk menjadi wadah or ‘medium’ untuk ahli – ahli KSV berkongsi cerita, gambar – gambar dan video yang diambil semasa apa saja aktiviti yang melibatkan KSV dengan secara inda formal lah and also untuk memberi makluman kepada ahli – ahli KSV jika sekiranya ada apa – apa event yang berlaku. Bukan pulang apa. Kami sebenarnya merasa awar galat lah sedikit kalau kan beulah or beibun labih – labih arah blog induk because blog atu menjadi tumpuan orang ramai untuk mengetahui dan mengenali PSPSG41.

Anyway, jika sekiranya ada persamaan dari segi bahan and material yang dipost arah blog ani and blog induk, jangan pulang ada yang salah faham ah. Mun sudah sama – sama merakam or mengambil gambar, confirm tah sama tu eh. Hahahaha~ Anyway from my point of view, bahan - bahan yang diletakkan arah blog induk adalah mostly bertujuan untuk memberi pengajaran dari segi teknikal tentang sesuatu demo yang dipostkan and disertakan dengan explanation either from NYDP or YDP kitani whereas apa yang aku post disini adalah bertujuan untuk menjadi tatapan and hiburan sahaja. Aku minta maaf lah jua jika sekiranya ada salah paham tentang niat aku membuat blog ani, to everyone including the members of KSV and G41 as a whole.


Posted by E_One

0 comments:

Post a Comment

Pages

 
Powered by Blogger