Friday, June 12, 2009

Announcement for KSV

Disini ada beberapa pengumuman for ahli - ahli KSV yang aku dapat from meeting dimalam bersama dengan AJKT PSPSG41. Actually yang kana invite is PKSV pulang but since ia kan membawa TPKSV (and ia nda belaku datang pasal ada tahlil) so aku lah mendangani PKSV meeting dirumah Ckg Rozaiman (TYDP PSPSG41). So anyway, ani ada sedikit lah info untuk KSV.

- Sesiapa yang ingin mengikuti U.K.A yang akan diadakan pada 27hb Jun ani, borang ada arah aku. So ingati saja untuk mengambil dari aku hari Isnin ani.

- Bulan Julai nanti, PSPSG41 akan mengadakan Majlis Pembukaan Gelanggang Banting Temburong yang akan diselajurkan jua dengan Kembara Gelanggang dari G41. So ahli - ahli KSV kalau ada yang berminat untuk turut serta, sila bagi nama arah PKSV.

Atu pulang saja kali lah info info yang berkaitan dengan KSV. Maybe aku ada ketinggalan kali some of the info but kalau kamu mau detail lagi, kamu boleh tanyakan arah PKSV lah pasal ia ada menulis - nulis dimalam arah buku nya. *Kraja ku pulang sebanarnya tu but aku terlupa bawa buku......dan pen. Hahaha*

Posted by E_One

0 comments:

Post a Comment

Pages

 
Powered by Blogger